Burger Bob AU5

Semalam balik office awal sikit. Around 6.00 laki aku dah sampai nak pick up aku. So, banyak lah sikit masa terluang. Fikir punya fikir nak makan apa, last-last decide nak makan burger. Selalu makan burger Abg Lan je. Area Wangsa Maju, tapi semalam macam nak tukar selera. Start motor, teros menuju ke AU5. Bace kat blog/twitter/fb ramai orang kata burger kat sini best. So, let's try!

Sampai-sampai kat sana, brader tu belom siap set up lagik. Lagi 15 minit katanya, so kitorg terpakse lah pergi minum kejap kat medan selera AU tuh (sebelah Petronas). Dah lepak minum 20 minutes, datang balik..x siap jugak lagik..Aku dah mula berangin. Aku kan obses dengan masa. Kalau orang janji 15 minutes, memang aku pegang 15 minutes. Tapi sebab laki aku pun lapa, balik keje. So aku "bersabar" lah kejap. Tunggu brader tuh siapkan burger kitorg.

Brother Bob in Action!

Tunggu dalam 10 minutes lah jugak lagi sebelum dapat burger kitorg..Sabar je lah senah! Ade duit, nak makan pun susah. Dari pukul 6.30 sampai lepas maghrib, menuggu 2 bijik burger! Oh Dunia....




  
So called burger BOB


Side view.(P/S: Cheese tuh tambah sendiri!)

Are you Readyyyyy?????

Okay, Sedap! Besar dan gebu..Sangat sesuai dimakan ketika perot tengah mengelupur gila kelaparan. Walaupun kene tunggu lama..tapi berbaloi lah kot! Kitorg order burger ayam special and daging special. Sebijik RM 4 je. Ada macam-lagi lah jenis burger yang dijual. Tapi aku kan typical, pergi lah mana pun..Balik-balik burger ayam. Kalau nak hebat sikit, aku pilih burger daging. Harammm nak try benda lain!

Siapa yang nak try, stall nih sebenarnya depan rumah dia je. Dekat Au5. Sebelum Petronas Au5 tuh, ade lorong, masuk kiri (kalau dari arah Giant Taman Permata). Masuk lorong yang ade Singboard Masjid apa ntah! Lupa!hehehehe. Rumah dia ada gantung no plate WMF 4047! Good Luck!

1 comment:

Post a Comment