Bay Blossoms Beauty House

We went there last Monday. With my BF of course. Bonding time gitu! Setelah penat berhari raya korban, badan haruslah penat. Jadi marilah kita ke Spa!

Kitorg beli voucher through Groupon je. RM 59/pax. Murah bukan? Service 3 hours! Weehuu! Rezeki, jangan tunggu. Sebat! Aku rasa nih introduction price kot. Sebab spa nih located kat new building. Scott Garden, Jalan Klang Lama. Aku dengan BF aku adalah tak pandai baca peta! Nasib baik ada technology! Thanks waze apps! Walaupun instruction waze tuh bawak jalan berpusing-pusing, tapi we all tak sesat tau! Sampai dekat Scott Garden dengan selamat!


Building baru, kedai pun tak banyak lagi. tapi spa and beauty centre bersepah! Parking senang dan murah. RM1 je per entry. Tapi macam tak ada restaurant lah kat sini.Banyak shoplot je. Ke aku yang tak nampak?

Appointment pukul 11. We all arrived setengah jam awal kot! Luckily tak ada customer lain. So boleh start immediately after fill in ntahapaapa-form.Cerita banyak tak guna! Jom sembang pasal service yang aku dapat that day!

Massage- Adalah sakit ya amat okay! Kejang-kejang aku menahan sakit. Sampai kena suruh tukang urut tuh slow sikit. Sebab memang sakit gila! Urut belakang badan aku dia tibai pakai siku okay! Tapi dia kesah ape aku suh slow ke ape. Dia henyak je sesuka hati dia! Masa dia urut tuh, memang aku rasa sakit gila-gila punya. Sampai fikir dalam hati. "Mampos lah badan aku lebam-lebam nih". Tapi, ajaibnya, the next day bangun! Badan adalah sangat best! Hilang segala lenguh-lenguh selama ni. Ajaib bukan? tak pasti lah teknik urutan apa yang dia guna. Maybe "Sakit dulu, Lega kemudian" hahaha!

Facial - Ini adalah yang paling terbaik! sangat puas hati! Sangat-sangat. Dari masa dia buang blackhead, pasang mask, massage neck, semuanya best dan indah. Lembut je.Rasa sangat mak datin! I'll recommend you Fellicia. Best gila tak tipu!  Memang rasa lah perbezaanya. tambah pulak muka memang berkeladak. Jarang (read tak pernah) pergi facial, memang jakun gila! Lepas treatment, asek tunjal-tunjal pipi. rasa best sangat pegang pipi sendiri. Session yang sangat relaxing. Beautician pun tak adalah sebok memekak nak promote (read paksa) kita amek package lain. So sangat tenang!











For further details/appointment, boleh Call no kat bawah nih lah kot. Massage aku tak leh recommend sangat. Tapi facial, is THE BEST!



No comments:

Post a Comment