My Deal-Amaryllis Salon Day & Spa

Halo2.....arinih keje x banyak sgt..so saje lah nak menghabiskan mase terluang..tunggu pukul 5.30 untuk shut down pc!heh! Semalam aku half day..pergi redeem my deal voucher...aku beli dah lama lah jugak...since expiry date dah nak dekat..so gigih lah jugak aku curik masa pergi redeem.Nih ape yang aku beli kat mydeal.
Voucher
Memang teruja habis...aku kan memang suka bab2 massage2 nih...Spa nih dekat je dengan restaurant Gezal Mehat..Area2 NZ lama..(tak tahu mcm mana nak describe detail).Carik sendiri lah eh!

  
Nih nama Spa nyer...ade fb jugak...try search kat Amaryllis Spa!One thing is, pekerjanya sangat lah bagus.Ramah, Sabar, Polite and Senyum Sokmo.Susah nak carik tuh!Tak payah nak gebang panjang...jom review:
  1. Foot Soak - Tak ade ape yang menarik sgt...just air suam and lemon...dier suruh rendam kaki je..tiade relaxing massage ke ape...tak sampai 5 minit pun dah tiba2 like.."okeh kak...dah siap"..
  2. Sauna Spa- Okay lah...mcm biase punya sauna..dier peram kau dlm tempat panas tuh...15 minutes..bepeluh sakan mak, nyah!
  3. Full Body Sweedish Massage- Kejap gilaaaa!sangat kejap!!and x terase lah sgt mcm urutannyer..maybe sbb badan aku besar and budak yang urut tuh keding je..that's why aku x rasa sangat!okay..i'll take the blame :).tapi mmg mcm tak urut sgt pun!kejap sangat...aku pulak pegi add on ntah ape coffee punya massage...RM 35..nan hado!x de beza pun...
  4. Aromatherapy Scalp Massage- Ya Allah...nih pun lagi lah sgt lah sekejap..aku rase kalau aku pegi salon basuh rambut pun lagi lama Cina salon tu godek kepala aku dri session nih!
  5. Green Tea Detox Glow- Eh ade ke?Rase mcm x dpt pun service nih semalam!
Aku pun tak boleh lah nak expect lebih2 kan...tengok lah harga yang aku bayar...83% discount..so WAJIB lah service nyer pun 80% discount kan...maybe kalau aku bayar 100% baru dapat service yang 100%! 

For me, untuk datang lagi, tak lah kot! i'll stick to Nadalama!

2 comments:

Amaryllis said...

Hi Hash Mush,
Thanks sebab sudi tulis pasal Amaryllis Salon & Day Spa kt dlm bog post ni.
First of all kami di Amaryllis nak ucapkan terima kasih for purchasing the voucher.
About the review, ada few details yg kami nak clarify kat sini:

1) Foot Soak:- Memang takde massage. Cuma rendaman kaki utk relaxation sebelum mula treatment.
Air tu mmg nampak mcm air suam biasa je, tapi air suam tu telah dirawat dgn few drops of anti bacteria dan sea salt.
2) Sauna Spa:- Glad to hear that you enjoyed the sauna session.
3) Full Body Swedish Massage:- Swedish Massage is not like Orang Kampung or Traditional Massage. Massage ni banyak menggunakan teknik tekanan dan belaian. More to relaxing la. Kalau Orang Kampung massage mmg kita ada therapist yg special utk tu. Total duration 40 minit. 20 min depan n 20 min belakang badan.
Yang u kata add on coffee massage tu actually you've got it confuse with body scrub.
4) Aromatherapy Scalp Massage:- Total duration only 10 minit.
5) Green Tea Detox Glow Scrub:- actually bukan u tak dpt service ni. Tapi u dah add on coffee scrub so kita replace Green Tea Scrub dgn Coffee Scrub. Service still sama cuma scrub tu saja yg tukar from Green Tea to Coffee. Total duration 30 minit.

Akhir sekali kami nak ucapkan terima kasih kerana sudi dtg spa kami. Mmg harga yg u byr 83% discount tp kami try untuk bagi 100% service utk setiap customer. Thanks atas kritikan yg awak bagi ni. Apa yg kurang tu insya Allah kami akan perbaiki.

Pencil2B said...

Hi Amarylliss,
Thanks for the explanations!Much appreciated...Sorry to say this, but what I've wrote here is my own personal view. No offence ya :)..
Undeniable you guys memang provide services yang bagus for the customers, but then, like i said, it was my opinion.maybe the services yang i dapat tak sama dengan apa yang i expect. That is all.

Thanks sangat2 because you guys take such a big effort to explain benda nih kat i..maybe i should come again without all this "mydeal" thingy...

Post a Comment