Orang Cantik Pun Pandai Masak Tau!

Puiii..Cantik lah sangat. Apa guna cantik kalau bingai? Menguji kesabaran betul aku tengok Masterchef yang ke-2 nih. Contestant semua ala-ala bengap susu. Cuma sorang nih yang obvious sgt. Semedang je lah "Che lah tak boleh nak fikir masa tuh.,Che lah memang blur, Che lah tak sempat, Che lah berserah je lah". Macam celaka je. macam mana boleh terlepas audition pun aku tak tahu lah. 

Dah 2 kali dia pergi elimination round. Tapi haram terkeluar. Tahu sangat lah astro tuh, saja nak retain dia dengan harapan rating melonjak-lonjak lah naik hendaknya. Logic ke kau yang masak ayam masak sambal tak terkeluar, and orang yang masak ayam canggih bergulung, berikat bagai terkeluar? Ketara sangat lah politik nya pun!

Tadi paling maksimum benak "pompuan cantik" nih. Chef tuh duk tanya lah berulang-ulang kat dia apa jadahnya yang dia tengah masak tuh, boleh dia bantai diam membisu seribu bahasa kat situ? Dia kata chef tuh dah confusekan dia. Dia masak bubur, chef kata dia macam pengat. So dia agak keliru disitu. Eh? Biar betul?


Kalau lah boleh vote keluar, memang aku lah orang pertama vote keluar makcik tuh dari Masterchef. Menyirap gila! Biar bodoh, masih boleh diajar. Jangan benak!Macam tuh lah jadinya. Siapa yang tak tahu macam mana rupa "perempuan cantik" nih, silakan......





















Google Image

2 comments:

daydeck86 said...

mmg hampeh wey
aku pun bengang tgk dia smalam

Ibu Siti said...

ptuihh!!! aku berangin tgk dia ni semalam..tak focus..goreng bawang je pon..bukan tgh mendesign kek..adooiiii....

Post a Comment