Demi Cinta

Movie ni memang tak pernah langsung ada dalam list aku. Bukan taste aku movie3 mcm ni. Even tahu nih mamat khalid punya piece, takde aura datang memanggil untuk tengok.

Semalam pergi pergi Mid Valley, nak terminate account broadband and makan kat belanga je, ended up spent 2 hours tgok movie rock oo.. Dari rumah lagi laki aku duk melobi aku suh tgok citer nih. Penat ku tepis, tapi demi cinta..terpaksa akur..puiii!

Citer ok. Lawak. Cuma tak extreme je lah kan...que tuh pandai betul berlakon...tapi nampak mcm pompuan pulak dia dalam movie tuh. Jambu sangat!

Khir rahman pun ok! Aku suka time scene dia marah brother burger tuh..nak tahu cmne kene lah tengok kan? Baca kat sini dengan tengok dengan mata sendiri feel dia lain senah!

Tak reti nak komen banyak. Aku rate this movie 3 lah out of 5. Tak payah pakai heroin seksi-seksi nampak tetek, artis muka jambu2 sangat, the story itself kalau mmg dah bagus memang boleh jual punya!

No comments:

Post a Comment