Johor Premium Outlet


Dah ramai rasanya blogger buat entry pasal tempat nih, tapi saje je lah nak share jugak sebab alang-alang dah pergi kan. Actually tak rancang pun nak pergi tempat nih. Kebetulan satu jalan nak balik ke rumah mak mertua aku, so saje singgah lah..





  
Dari tepi highway dah boleh nampak dah signboard untuk ke tempat nih. Dekat je..kalau dari KL, tol RM 40 something rasenyer. Tak ingat exact amount.

Signboard dari tepi highway

Sikit lagi nak sampai...

Siiiiiikittt je lagi...

Okay...Ready?? Dah sampai!!!!!!!!!!


Aku parking jauh lah jugak time tuh..kene menapak..tapi takpe lah..exercise katenyer..Parking RM3 je per entry. As for now lah..Tak tahu lah nanti kalau dah glamour habis tempat nih, rate naik macam parking kat Pavilion pulak kan?

Aku pergi weekend. Orang tak payah cakap lah kan!Memang ramai gila..Bontot ke bontot. Aircond setiap kedai pun memang tak rasa langsung. Berlengas-lengas aku. Tapi macam biasa. Benda murah, WAJIB gigih sikit.




Orang beratur nak bayar parking. Even long q, luckily machine nih cepat dan org yang "bingai" tak ade.

Banyak lah branded shops kat sini. Harga memang murah lah compared dengan butik kan..Cume dia jual last season punya barang lah. Pedulik apa aku kan? Janji murah and berbaloi. Kedai yang macam Charles and Keith, Cotton On, Pedro, Vincci, Fossil, Guess, and Padini memang penoh gila orang. Nak beratur, test baju memang azab. Siapa yang gigih..Silakan...Aku? Tak test pun. Amek size biase beli, and beratur untuk bayar.







Kemain ramai orang yang beratur nak masuk Coach. Aku tak masuk, so tak tahu betol-betol murah ke ape. Nak masuk pun tak mampu!

Dari "saje nak singgah". Terembat lah jugak baju 3-4 helai. Tapi yang murah je lah. Cotton On. Sebab aku rasa berbaloi. Kat KL harga around RM60. kat sana jual RM15-30 je. Berbaloi-baloi bukan? Seriously aku nak datang sini lagi......Dengan duit yang berkepuk-kepuk dalam purse pastinya!











No comments:

Post a Comment