Rojak and Mee Rebus Sedap!


Selamat Tahun Baru!

Jom mulakan tahun baru dengan makanan yang sedap-sedap :) Actually aku dah banyak kali lah makan kat sini.Hari ni saje je lah nak share.Nak share? maknenyer ape? Maknenyer aku tengah tak berape nak banyak keje atas meja nih, so aku rajin lah aku.

Aku tahu tempat nih pun kebetulan je. Round kat situ, nampak orang ramai, aku pun stop untuk try. And, not bad! Bagi aku sedap lah..Ikot tekak aku..tekak orang lain tak tahu..Tapi kalau saje-saje nak give it a try, why not kan?


Tak de lah gerai/ restaurant pun. Just guna van and then diorang bukak meja kat situ. Tempatnyer betol-be tol setentang dengan Skinchan Ikan Bakar Setiawangsa, tepi taman permainan. Sila google maps untuk keterangan lanjut!





   
Kalau dtg lunch hour weekdays, orang memang ramai plus parking susah sikit nak dpt. Unless double park and tapau. Itu yang aku selalu buat. Service dier pun cepat lah jugak. So tak de masalah rasenyer nak double park kejap. Kejap means kejap okay! Bukan bersenang lenang duduk kat situ order cendol segala. Azam tahun baru, tolong belajar jangan menyusahkan orang.

Kalau weekend aku tak tahu lah pulak sebenanyer bukak ke tak bisnes nih. Sebab kadang-kadang aku datang ada, kadang-kadang tak ada. Tak dapat kepastian. Sorry!

Time aku pergi tuh dah dekat pukul 3, so orang tak ramai sangat

Gigih siapkan order
Yang famous kat sini Mee Rebus dengan Rojak lah. Ramai orang carik benda nih kat sini. Ade jugak jual benda lain macam bihun sup. Aku paling suka rojak lah. Sebab mee tak berapa nak "in" sangat dengan jiwa aku. Tapi sorry. Gambar rojak takde. Sebab aku tapau time nih, kenyang lagi baru lepas makan nasik. Laki aku je makan mee rebus dengan cendol!



Kalau nak try, silakan lah yer. Tak dapat ape-ape commission pun! Saje je share. And if korang ade suggestion tempat-tempat makan yang best pun boleh share ngan aku, as I love good foods!


No comments:

Post a Comment