Pusat Service Perodua Wangsa Maju

Rayo dah nak dokek...Moh pegi service kereta..Kereta aku nih, dari 1st beli sampai skg (dah dekat 3 tahun kot) memang kat sini je lahtempat servicenyer..senang...dekat dengan rumah...

Ada sekejap je dulu aku lari pegi service kat Keramat..Sebab pusat service nih terbakar...tapi skg dah back to business balik..so, senang lah sikit keje aku..dekat pun dekat..

Pusat service perodua nih dekat dengan NSK Wangsa Maju tuh, belakang tempat budak-budak selalu main futsal. Selalu ramai jugak orang kat sini..Biasanya aku buat appointment..Tapi mcm tak ada beza jugak..sebab let say, aku punya appointment pukul 10, then ade org datang 9.30 macam tuh, dorg tetap akan service kereta yang datang tuh dulu..Senang citer on 1st come 1st serve basis lah..Appointment tuh just nak book date je lah...Timing depends, kalau ramai orang..lama lah kau kene tunggu. Macam aku arituh, dekat 3 jam jugak lah aku menuggu.

Tempat menunggu dier okay...selesa..ade aircond,wifi, TV (with astro), refreshments, magazines,toilet, surau, and sofa of course! so xde lah menyirap sangat nak tunggu lelama kan? Before service, pekerja perodua nih akan list out ape yang diorang akan buat kat kereta. Sebelum service, dier akan baitahu harga dengan details sekali..Kalau kita setuju, baru dier proceed.Ini sangat bagus!supaya tak de lah terkejut beruk mase dapat bill nanti kan..Mcm aku arituh, major service+balancing and alignment dalam RM 390++..

Sesapa nak service kereta kat sini, boleh contact no nih:

03- 4023 4080




No comments:

Post a Comment