Beli Perfume Murah

Semalam aku dengan gigihnyer tahan teksi segala semata2 nak pergi event nih. Sakit hati punya pasal tak dapat beli perfume kat Jusco last week. Sebab promoter macam lahanat. So aku decide nak try nasib kat sini.Plus tengok advertisement macam discount melampau kan?So saje je lah nak mencuba nasib.


Hotel Corus nih dekat Jalan Ampang, dekat dengan KLCC tuh. Mase aku pergi..tak ramai orang lagi..Sbb aku kan semangat.Pukul 10 dah tercangak kat hotel tuh. So sempat lah aku singgah 2-3 booths untuk pilih-pilih perfume mana yang nak beli. Lepas tuh, aku pun tak tahu orang datang dari mana. Macam tiba-tiba je dah penuh ballroom tuh dengan org. Orang beratur nak buat payment kemain lah panjang.





   



   

Terpakselah aku tukar strategy. Dari nak try-try segala jenis perfumes, aku just go for perfumes yang aku dah tahu bau dier sedap. Rembat dan terus que untuk bayar.Tak boleh dah nak try-try segala. Mari lihat hasil tangkapan ku! :)

Yang nih beli untuk bestfriend. Dier kirim. End up salah beli! Salah dier bagitahu Salah.Saye hanya menurut perintah.:)
Yang ni pujaan hati...harga asal dekat RM200 something.Tapi semalam dapat half price lah lebih kurang.Makcik Suka!

Yang nih beli berdasarkan nafsu..Prinsipnyer...asal murah,REMBAT!
Yang nih dalam perjalanan menuju ke kaunter je aku rembat. Tak tahu pun bau serupe ape.Masih, mengamalkan prinsip seperti diatas!
Worth it lah pergi bersesak-sesak kat sini. Instead of bayar RM300++ untuk one perfume kat shopping mall biase, aku boleh dapat 2/3 kat sini..(padan muka kau promoter tak dapat buat sales!). Sangat puas hati semalam..Tidur muka ala senyum...and yes!today semangat datang kerja! perfume baru kan....

No comments:

Post a Comment